Zapraszamy do składania ofert na świadczenie usług BHP.

Ogłoszenie

Protokół - udzielenie zamówienia

Deklaracja dostępności Zespołu Szkół Nr 2 nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Łańcucie

Zespół Szkół nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Łańcucie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.zs2lancut.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 2018-08-13
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-10

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • dokumenty opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej, np. skany dokumentów,
  • niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych,
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
  • dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi,
  • część plików  nie  jest  dostępnych  cyfrowo.

Informacje dodatkowe

Narzędzia ułatwień dostępu a w nim:

  • podwyższony kontrast
  • możliwość powiększenia liter
  • skala szarości
  • jasne tło

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-30

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Bogusław Blajer
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 17-225-25-82

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

  1. Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy Podzwierzyniec, prowadzą do niego schody. Z drugiej strony budynku znajduje się drugie wejście z podjazdem dla niepełnosprawnych. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  2. Na terenie szkoły znajdują się miejsca parkingowe.
  3. Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.
  4. W budynku na każdym poziomie (parter, 1 piętro i 2 piętro) znajduje się korytarz. Budynek nie posiada wind.
  5. W budynku  na parterze znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych, poza tym nie ma innych dostosowań dla osób niepełnosprawnych (toalety, barierki).
  6. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  7. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

 

Poniżej zestaw podręczników na rok szkolny 2021/22. Wykaz został przygotowany dla poszczególnych klas. Jeżeli dla jakiegoś przedmiotu podręcznika nie podano, to albo nie bedzie on wymagany przez nauczyciela, albo zostanie podany przez nauczyciela prowadzącego po rozpoczęciu zajęć

Zestaw podręczników 2021/22

Łańcut, dnia 02.05.2019 r.

  

Dotyczy: zapytania ofertowego w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej równowartości kwoty 30 000 euro, niepodlegającego ustawie Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8

Prowadząc postępowanie w trybie zapytania ofertowego, uprzejmie zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych i remontowych w budynku Zespołu Szkół nr 2 w Łańcucie ul. Podzwierzyniec 41.

(opis przedmiotu zamówienia publicznego)

Warunki udzielenia zamówienia:    

1)            wykonanie zamówienia zgodnie przedmiarem robót – załącznik nr 1

2)            wykonanie zamówienia w terminie do 25.08.2019 r.

3)            udzielenie gwarancji – 3 lata od dnia odbioru przedmiotu zamówienia

Spośród złożonych ofert zostanie wybrana oferta najtańsza.

Ofertę należy składać pisemnie na adres: Zespół Szkół nr 2 37-100 Łańcut ul. Podzwierzyniec 41 lub e-mailem w postaci zeskanowanej i podpisanej oferty, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 13.05.2019 r.  (formularz oferty–załącznik nr 2)

Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy, kopię aktualnego KRS lub kopię wpisu do CEIDG.

 

załącznik 1 - Przedmiar robót

załącznik 2 - Oferta

 

 

 

Egzaminy pisemne

 

Egzaminy praktyczne