1. Od 27 stycznia do 27 lutego 2022r zajęcia lekcyjne będą prowadzone za pomocą metod i technik pracy na odległość
2. Zajęcia prowadzimy według obecnego planu lekcji.
3. Lekcje zdalne trwają 30 minut i będą odbywać według następującego harmonogramu:
Lekcja 1. 7.30 - 8.00
Lekcja 2. 8.10 - 8.40
Lekcja 3. 8.50 - 9.20
Lekcja 4. 9.30 - 10.00
Lekcja 5. 10.10 - 10.40
Lekcja 6. 11.00 - 11.30
Lekcja 7. 11.40 - 12.10
Lekcja 8. 12.20 - 12.50
Lekcja 9. 13.00 - 13.30
Lekcja 10. 13.40 - 14.10
4. Platformą do pracy zdalnej jest Microsoft Teams.  Wszystkie przedmioty będą realizowane w formie zdalnej  
5. Wszyscy uczniowie zobowiązani są do używania w trakcie zajęć zdalnych komputera, laptopa lub urządzenia mobilnego – telefonu wyposażonego w kamerę i mikrofon. Kamera i mikrofon muszą być uruchomione, jeżeli tak poleci nauczyciel.  
6. Obecność ucznia na zajęciach jest obowiązkowa i odnotowywana na bieżąco w e-dzienniku. Zasady usprawiedliwiania nieobecności na zajęciach zgodnie ze Statutem Szkoły. Spóźnienie ponad 7 minut na lekcję zdalną będzie traktowane jako nieobecność. 
7. Jeżeli uczeń zaloguje się na lekcję a dwukrotnie nie odpowiada na wezwanie nauczyciela jest to traktowane jako nieobecność na zajęciach.  Wszelkie problemy techniczne powodującej dłuższą niż 2 dniowa niepełną dyspozycję na zajęciach Rodzic zgłasza do wychowawcy a ten informuje pozostałych nauczycieli. Uczeń ma możliwość wcześniej zgłoszenia nauczycielowi na czacie właśnie zaistniałego problemu technicznego ze sprzętem typu mikrofon czy kamera. 
8. Sposoby monitorowania postępów uczniów oraz weryfikacji wiedzy i umiejętności są ujęte w PSO 
W czasie pracy zdalnej nauczyciele ustalają oceny bieżące w szczególności za: 
rozwiązywanie testów, quizów 
odpowiedź ustną 
zadania domowe 
wszelkie formy aktywności  
inne prace np. referaty, prezentacje, projekty 
Zadania domowe do wykonania są umieszczane na platformie Teams 
Nauczyciel zamieszczając zadania na platformie Teams określają czas i ostateczny termin ich wykonania. Odrobione zadania domowe uczeń powinien odesłać również poprzez platformę Teams. Jeżeli uczeń nie wykona zadania w terminie może otrzymać ocenę niedostateczną. 
9. W czasie trwania lekcji on-line, obowiązuje całkowity i bezwzględny zakaz fotografowania, nagrywania lub utrwalania w jakiejkolwiek formie lub za pomocą jakichkolwiek urządzeń prowadzonej lekcji oraz biorących w niej udział nauczycieli oraz uczniów.

1 września rozpoczniemy nowy rok szkolny. Zapraszamy na godzinę 8.00 do kościoła p.w. św. Józefa na Podzwierzyńcu na mszę św. rozpoczynającą rok szkolny 2021/22.

Po mszy św około godziny 9.00 zapraszamy na spotkania z wychowawcami w szkole. Klasy pierwsze spotkania będą mieć na pierwszym piętrze wg porządku:

klasa 1LA  - liceum ogólnokształcące - sala 103

klasa 1TA - technik mechatronik/mechanik lotniczy - sala 105

klasa 1TB - technik informatyk - sala 104

W bieżącym roku szkolnym obowiązują zasady bezpieczeństwa opracowane na podstawie wytycznych Ministerstwa Zdrowia i GIS

https://zs2lancut.pl/index.php/accordion-3/328-procedury-zapewniania-bezpieczenstwa-w-zwiazku-z-wystapieniem-epidemii

Obowiązują maseczki, dezynfekcja rąk przy każdorazowym wejściu do szkoły, zachowanie dystansu.

Harmonogram spotkań z wychowawcami pozostałych klas:

2LA - sala 13

2TA - sala 204

2TB - sala 208

2TC - sala 108

3LAG - sala gimnastyczna

3LAP - sala 201

3TAP - sala 5

3TBP - sala 209

3TCP - sala 205

3TAG - sala gimnastyczna

3TBG - sala 206

3TCG - sala 207

4TA - sala 107

4TB - sala 210

30 kwietnia 2021r - ważny dzień w historii szkoły, kolejny rocznik absolwentów zakończył edukację w naszej szkole. Mimo panującej pandemii, w reżimie sanitarnym był czas na podziękowania i gratulacje. 

Szybko minęły lata wspólnej nauki. Wasza obecność w tej szkole przechodzi do historii. Za Wami kolejny okres w życiu, który był wypełniony  pracą, wzlotami i upadkami, radością i smutkiem. Mamy jednak nadzieję, że w Waszej pamięci pozostanie więcej przyjemnych wspomnień.

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy ukończyli szkołę. Pamiętamy o Tych, którzy byli najlepsi na konkursach, w sporcie i realizowali się na wielu innych płaszczyznach. Doceniamy Wasze sukcesy i zaangażowanie. Wspólnie tworzyliśmy historię tej szkoły.

Rozpoczynacie  nowy, nieznany  rozdział życia. Idźcie przed siebie z odwagą,  przygotowani na nowe wyzwania. Życzymy Wam samych sukcesów i spełnienia marzeń. Powodzenia!

 

Dyrekcja, wychowawcy i grono pedagogiczne

161986972356116198697235631619869723565

Nowy Samorząd Uczniowski

Bartłomiej Domka 1TA - przewodniczący

Wiktoria Babiarz 2TBP - zastępca przewodniczącego

Piotr Sobek 2TBG - skarbnik

Marcel Szadkowski 2TCP - członek

Diana Krynicka 2LAP - członek

Podkategorie